Magister ekonomii, Dyrektor Handlowy w Zakładach Górniczo-Hutniczych „Bolesław” S.A i Hucie Cynku Miasteczo Śląskie, członek Lead and Zinc Committee przy London Metal Exchange.
Golden, hmmm... to już kawał czasu, i dalej się trzyma. I angielski, i ludzie. Najpierw sam się tam uczyłem, potem uczyłem innych, nieustannie szlifując język z nejtiwami w Galerii pod czujnym okiem Rafała. Teraz mój syn uczy się w Golden, wnuki też tam poślemy.
Dziękuję wszystkim Goldenowcom i specjalne pozdrowienia dla Pani Ani!!!
Projektantka, Ślązaczka, rocznik 1981. Absolwentka wydziału Design Product londyńskiego Royal College of Art oraz krakowskiej ASP. Mieszka w Warszawie gdzie prowadzi własne studio projektowe. Współpracuje z firmami w Polsce i za granicą (m. in. IKEA, Leroy Merlin, Amica) tworząc dla nich wzory przemysłowe i meble.
Do Golden Gate trafiłam w siódmej klasie podstawówki - muszę przyznać, pod przymusem. Jednak przytomności moich cudownych Rodziców oraz nieskończonej cierpliwości Rafała i Jacka zawdzięczam trudną do policzenia ilość sytuacji, w których myślałam „Uff, jak to dobrze, że znam angielski!”.
Czytaj dalej
Arek obiecał przesłać swój krótki biogram jakiś czas temu. Cała społeczność Golden Gate czeka na niego z niecierpliwością :)
Do Golden Gate, mieszczącej się wtedy w nieco nadgryzionej zębem czasu kamieniczce przy ulicy Zamkowej, przyszedłem gdy lata zaczynały się w szekspirowskiej mowie od "nineteen". Potem następowało ninety-one albo ninety-two, nie wspomnę już niestety. Z pierwszych dni w szkole zapamiętałem tylko bardzo miłą panią w sekretariacie (chyba Ania) i przytulną salkę z balkonikiem, na który strach było wyjść oraz zabytkowy piec kaflowy pod ścianą, z przypiętymi do niego różnokolorowymi sentencjami, z czego z grubsza w pamięci została mi jedna: „Don’t think about the past – it’s gone. Don’t think about the present – I haven’t brought one”.
Czytaj dalej
Projektant gier komputerowych i planszowych, obecnie główny projektant w 11 bit studios S.A., wykładowca Politechniki Łódzkiej, projektant i wspólnik Kuźni Gier. Wcześniej pracował jako główny projektant w ATGames, CD Projekt RED, CD Projekt Red. Pracował m. in. nad grą Wiedźmin (The Witcher).
Nie wyobrażam sobie pracy, ani codziennego życia, bez angielskiego. Gry nad którymi pracuję są przeznaczone są na rynek światowy i większość ich odbiorców pochodzi z krajów anglojęzycznych lub zna ten język, więc równie często zdarza mi się czytać i pisać po polsku, co po angielsku.
Czytaj dalej